سفارش تبلیغ
صبا ویژن


پاییز دلگیر

بازی:
بازی در نیمه اول مخصوصا دقایق ابتدایی زیاد چنگی به دل نزد و هر دو تیم اسیر حساسیت بازی شده بودند ولی رفته رفته پرسپولیس بازی را در دست گرفت و میشه گفت برتری نسبی هم نسبت به استقلال داشت و حتی میتونست همون نیمه اول گل دوم را هم بزنه ، ولی این اتفاق نیفتاد و نیمه اول با نتیجه 1-1 و با برتری نسبی پرسپولیس تمام شد.

در نیمه دوم از همون ابتدا این پرسپولیس بود که بازی را در اختیار گرفت و با پاسهای کوتاه توپ و میدان را در اختیار گرفت و حتی موقعیتهای خوبی را هم بدست آورد ولی معدنچی و بادامکی کم دقت بودند تا اینکه بالاخره اولادی روی پاس خوب ساها گل دوم را به ثمر رسوند و بعد از گل هم مرفاوی علیزاده رو به بازی آورد تا هم تیمش رو هجومی کنه و هم بتونه از اوتهای علیزاده استفاده کنه ولی چه حاصل که علیزاده بیشتر از اینکه درون محوطه جریمه پرسپولیس و نزدیک به دروازه پرسپولیس باشه در کناره ها و نزدیک به خط طولی زمین بود!

 

دنیزلی:
دنیزلی نشون داد که با هوش هست و تیم مقابل رو خوب میشناسه . دنیزلی به ماموریتی که به ساها و شیث داده بود نقطه امید استقلال که کناره های زمین بود را از کار انداخت .باقری و الونگ در بهترین جای ممکن قرار گرفته بودند و به راحتی تنها عنصر سرعتی استقلال در موقع حمله کردن(اکبرپور)که اتفاقا استقلالیها خیلی بهش امید داشتند را از کار انداختند. پرسپولیس موقع حمله هم همون جایی رو انتخاب کرده بود که باید انتخاب میکرد یعنی عمق دفاع استقلال جاییکه فکری حضور داشت و اصرار پرسپولیس به حمله از عمق و خسته شدن دفاع استقلال باعث شد تا پرسپولیس گل دوم را هم بزنه و البته چند گل دیگر هم نزنه.

پرسپولیس در این بازی برای اولین بار در این فصل زیر 300 پاس داد.در تیم پرسپولیس در این بازی 294 بار پاس ردوبدل شد.

 

مرفاوی:
در مورد مرفاوی حرفهامو زدم و باز هم بر این باور هستم که استقلال به مرفاوی باخت که برعکس پرسپولیس تیمش رو خیلی دفاعی ارنج کرده بود و بیشتر به تجربه اتکا کرده بود.حضور انصاریان در خط حمله هم باعث شد استقلال 10 نفره بشه هم اینکه انصاریان تا دقیقه 75 توپی به پاش نخوره و بدترین دربی عمرش رو پشت سر بگذاره . اکبرپور هم بیشتر از اینکه بازی کنه به فکر جار و جنجال و البته گرفتن خطا بود و اکثر اوقات بازی روی زمین لم داده بود.به نظر من بهترین بازیکن استقلال صادقی بود که یک گل زد و یک موقعیت خوب رو از دست داد .البته منصوریان هم بد نبود


نوشته شده در یکشنبه 85/8/14ساعت 4:44 صبح توسط وحید نظرات () |

Design By : Night Melody