سفارش تبلیغ
صبا ویژن


پاییز دلگیر

سلام

بازی پرسپولیس-استقلال هم انجام شد و با خوبی و خوشی تمام شد.پرسپولیس مزد بازی خوب خودشو گرفت و 2-1 بازی را برد.

با اینکه پرسپولیسی هستم ولی فکر میکنم استقلال بازی رو به مرفاوی باخت.مرفاوی که با گذاشتن انصاریان در خط حمله به امید گلزنی عملا استقلال را 10 نفره کرد البته نباید از بازی خوب و با برنامه پرسپولیس هم گذشت.

جالبترین نکته بازی هم اینجاست که مرفاوی بعد از بازی گفته پرسپولیس تاکتیک نداشت و استقلال بهتر از پرسپولیس بود در حالیکه همه کارشناسها و حتی بیشتر هوادارهای استقلال هم بر این باورهستند که پرسپولیس بهتراز استقلال بود.

آقای مرفاوی گیریم که حرف شما درست ولی در مقابل بی برنامگی پرسپولیس(به اعتقاد شما)استقلال چه برنامه و تاکتیکی داشت؟آقای مرفاوی شما که نوازی راتو ترکیب اصلی قرار دادی و انصاریان را تو خط حمله به امید سانترهای نوازی و ضربات سر انصاریان ، نوازی چند بار نفوذ کرد؟چند بار تونست سانتر انجام بده؟ اصلا تا دقیقه 75 انصاریان نتوانسته بود بیشتر از 1 یا 2 بار به توپ ضربه بزنه. آقای مرفاوی شما که منصوریان رو تعویض کردی به امید بهتر شدن وضعیت تیمت دیدی که بعد از منصوریان میانه میدان عملا در دست پرسپولیس افتاد؟هر چند که در مدت زمان حضور منصوریان هم اکثرا اینگونه بود.

آقای مرفاوی شیث و ساها رو دیدی؟2 بازیکنی که علاوه بر اینکه اجازه هیچ کاری به نوازی و امیرابادی ندادند بارها هم نفوذ کردند و حتی ساها پاس گل دوم رو داد.آقای مرفاوی این کارها بی برنامه نبودند.آقای مرفاوی کدام تیم بی بیرنامه ای 56%از پاسهایش سالم هست؟!کدام تیم بی برنامه ای 294 پاس در یک بازی رد و بدل میکند(آمار به نقل از www.khabars.net)

برخلاف شما اقای مرفاوی نظر من (نه تنها من) این هستش که پرسپولیس با برنامه و با تاکتیک مشخصی بازی کرد برخلاف استقلال. یک تیم بی برنامه چطور میتونه در مقابل مدافع عنوان قهرمانی 9 بار موقعیت گل ایجاد کنه؟!شاید اگر مهاجمان پرسپولیس کمی بیشتر دقت میکردند نظر شما هم عوض میشد. آقای مرفاوی شما با این حرفتون بیشتر از اینکه بتونبد برد پرسپولیس رو لوث کنید مربیگری خودتون رو زیر سوال بردید.چرا؟جوابش روشنه وقتی مربی تیم نتونه بفهمه تیم مقابل با برنامه هست یا نه طبیعتا نمیتونه راه حل مناسبی هم برای مقابله با اون پیدا کنه. آقای مرفاوی چشمهاتو وا کن ، شما نماینده ایران تو آسیا هستید ، پس ایرادهای تیمتو ببین و رفع کن لطفا. من فقط میتونم بگم حرف شما بیشتر از این که یک نظر کارشناسی باشه شبیه جک هستش و حتی میشه بهش جک سال رو داد.


نوشته شده در یکشنبه 85/8/14ساعت 4:31 صبح توسط وحید نظرات () |

Design By : Night Melody